Vilken dag!

Det första jag gjorde va att glömma bort att jag skulle ha tre skuggor med mig hela dagen. Jag kommer på det när jag vaknar och kommer på detta och mejlar fort som katten in till skolan. Kommer dit ungefär kvart över nio, säger hej och dagen börjar med matte. Inte mitt favorit ämne direkt. Men det gick helt ok faktiskt! När jag väl har fått fråga min 1 000 000 frågor! :) <3 Efter matten var jag trött och typ grinig plus att jag inte skulle ha språk så jag prackade på Lisan mina skuggor så fick dem gå med henne :) Skönt att man har sådana underbara vänner som hjälper till när det behövs. ;D <3




Sitter just nu och glor på Herrar, Handbolls EM :) Underbart att det har startat nu! <3 inte bara kval <3

Imorgon blir det skolan igen och filmkunskap klockan 16:00-18:00 någon gång.. xD Underbart, läraren "vi slutar, ruuunt sex, vet inte riktigt när". Härligt, speciellt eftersom en buss går hem typ kvart över sex och om jag inte hinner med den får jag vänta till nio. :s <3


Puss å Kram / Hazze The Girl

Kommentarer
Postat av: jennifer

Om du ger mig din msn och sånt så kan du skicka bilder så kan jag göra den åt dej :)

2010-01-20 @ 12:32:18
URL: http://jjenniferalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0